TypeOlympics Logo
Aanmelden

Klachtenprocedure

Algemene informatie;

1. We vinden het erg belangrijk om tevreden klanten te houden. Mocht het toch voorkomen dat je een klacht hebt, dan verzoeken we je dit binnen 7 dagen na constatering, schriftelijk en voorzien van argumenten kenbaar te maken via het contactformulier op de klantenservice pagina of via e-mail naar: info@www.typeolympics.nl. Zo kunnen we ons best doen om het probleem op te lossen en onze typecursus te verbeteren.

2. Ontvangst van de klacht zal door TypeOlympics binnen 2 werkdagen schriftelijk worden bevestigd.

3. Afhandeling van de klacht valt onder de verantwoordelijkheid van de directie van TypeOlympics.

4. TypeOlympics zal na ontvangst van de klacht binnen 14 dagen met een gepast antwoord komen.

5. Indien een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, zal TypeOlympics binnen de termijn van 14 dagen komen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een onderbouwde reactie kunt verwachten.

Algemene uitgangspunten bij klachten;

  • We houden ten alle tijden rekening met regelgevingen rondom privacy en zullen alle klachten met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandelen.
  • We nemen uitsluitend klachten in behandeling die voorzien zijn van naam, adres en datum van de melding.
  • We nemen alle in behandeling genomen klachten serieus en proberen altijd ons uiterste best te doen om het probleem zo goed als mogelijk op te lossen en onze typecursus te verbeteren.

Op leuke wijze leren blind typen met onze gratis typecursus?

Maak gratis een account en behaal snel je eerste gouden medaille!
Meld je gratis aan